De bergen in zicht

2 juni 2017 - Gaschurn, Oostenrijk

We vertrokken met een mooi zonnetje en een aangenaam temperatuurtje uit Nonnenhorn. Na ongeveer 25 km langs de Bodensee, reden we bij Bregenz Oostenrijk binnen. Hier werkelijk prachtige fietspaden, glad asfalt en veel natuurschoon.Zonnetje en windje in de rug, maakten de eerste 80 km een makkie. Daarna moest het langzaam bergop, waarbij de besneeuwde alpentoppen constant in het blikveld waren. Dat beloofd wat voor morgen. We zitten nu op het balkon van ons appartement Fernblick en genieten van het prachtige uitzicht. Het doet ons denken aan wintersporttijden. En af en toe komt er Milka chocolade voorbij, die de dames vandaag in Bludenz bij de fabriek hebben gekocht.

Pieter

1. Dirk:
    Weer een etappe en dan morgen echt de bergen op suc6
  2. Frans en Nelly:
    2 juni 2017
    Succes mannen, dat worden nog een paar pittige dagen.
  3. Brigitte Bogaarts:
    2 juni 2017
    De bergen weer een nieuwe uitdaging!

Succes!!
  4. Susanne:
    Super trots op jullie! Nu de bergen in zicht.. zet hem op! Liefs, Susanne
  5. Joep en Henriette:
    2 juni 2017
    Super mannen! Smeer goed de kuiten, ook de kelen en gewoon blijven trappen! En het fijne is, het gaat ook weer bergaf!
  6. Bruno en Sabine:
    3 juni 2017
    Even "bijgelezen" zojuist want we liepen een beetje achter. Respect hoor voor alle km's en bergen die jullie al in de benen hebben. Super knap!
    Hopelijk heeft de rustdag ook goed gedaan.
    Leuk dat jullie elke dag een verhaal schrijven over deze bijzondere reis, mooi om te lezen.
    Heel veel succes nog, zet m op, en tot gauw
    Groetjes van ons 4
  7. Joep en Henriette:
    3 juni 2017
    Succes mannen , het zijn maar bergen , het is de mont blanc niet. En vergelijk de alpen op de weg maar met water op de golfbaan waar dat balletje overheen moet . Als je er niet aan denkt is het er ook niet. Groet joep
  8. Armand Bosch:
    3 juni 2017
    Zo te zien hebben de dames het ook zwaar!
    Knappe prestatie nu al, heel veel succes nog en geniet ervan
  9. Hein:
    5 juni 2017
    Nu hebben ze in Italie kennis gemaakt met Tom Dumoulin en dan komen er nog 4 van die klasbakken uit Holland de bergen op en over. Jullie zullen overal met veel respect en bewondering worden bekeken. Grootse prestatie en jullie zijn de dames ongetwijfeld veel dank verschuldigd voor de massages e.d.......