The day after

8 juni 2017 - Grezzana, Italië

Vandaag was een genoegelijk rustdag. Zeker met de gedachte voorlopig niet meer op de fiets te zitten. Ruimte in ons hoofd om terug te blikken op de afgelopen veertien dagen en wat praktische/ technische informatie vast te leggen:

Afgelegde afstand 1314 km

Aantal hoogtemeters 8043

Hoogste punt 2032 meter

Zwaarste beklimmingen Slvrettapas/ Bielerhöhe - Ca del Brugolo - Reschenpas- Schwäbische  Alb

Technische mankementen nihil

Valpartijen 2 (Pieter bij het opstijgen zonder erg)

Regendagen 3

Temperatuur 11-36 graden

Aantal bananen 52

Sportdrank in oplosbare vorm 6 kg

Wij hadden deze rit niet kunnen volbrengen zonder de volledige en constante steun van onze toegewijde dames. Onze zeer hartelijke dank daarvoor, wij zullen het op enig moment goed maken ...... Ook dank voor de leuke ondersteunende reacties die wij van jullie op onze blog mochten ontvangen. Wij allen vonden het een zeer uitdagend avontuur.

Peter, Luvic, Michiel en Pieter

1. Karin Boerema:
    8 juni 2017
    Heren en Dames knappe prestatie hoor!!
    Het was een genoegen met jullie mee te reizen via de verhalen!
  2. Frits Letschert:
    8 juni 2017
    Anke en ik hebben vandaag op een tandem gefietst. Mogen we morgen even langskomen in Grezzana om jullie SUPER-8 te omhelzen vanwege jullie prestazzione extraordinaire ?
  3. Frans en Nelly:
    8 juni 2017
    Indrukwekkende lijst met gegevens. Nog een vraagje: geen enkele lekke band?

Jullie kunnen dit t.z.t. met verve aan jullie kinds kinderen (ondersteund met documentatie) vertellen!
  4. Gert-Jan:
    8 juni 2017
    Ik zou toch gedacht hebben dat de heren er vandaag nog zo'n 80km tegenaan gegooid zouden hebben om af te kicken. Of hebben jullie dat gedaan met een beetje zwemmen en wat alcoholische versnaperingen ?
    In elk geval alle tijd vandaag om met trots en verwondering (?) terug te kijken, "mission accomplished".
    Prettige dagen nog en een behouden thuiskomst !
  5. Armand Bosch:
    9 juni 2017
    Knappe prestatie heren echt fantastisch gedaan.
    Nu lekker chillen
  6. Joke van Dijk:
    9 juni 2017
    Gefeliciteerd met deze knappe prestatie! Het was leuk om met jullie mee te kijken. Geniet nog van een paar (fietloze) dagen.
    Groetjes
  7. Karin vanBerlo:
    9 juni 2017
    Was leuk om jullie verhalen te lezen.
    Knap gedaan. Gefeliciteerd.
    Geniet nog van de rustdagen.