Natte koude start

5 juni 2017 - Caldaro Sulla Strada del Vino, Italië

Opnieuw waren we genoodzaakt in professionele fietskleding etappe 11 te starten. De regen viel met bakken uit de lucht, gaf stroompjes op het wegdek. Omdat we erg snel daalden, merkten we dat de regen snel minder werd. Na anderhalf uur een korte rustpauze met een snel banaantje. Kort, omdat we nog niet warm waren gedraaid. We werden door de Adige begeleid op onze lange afdaling. Na ongeveer 80 km hebben wij in Lana pizza's/ tortellini gegeten. Het laatste stuk van de tocht hebben we constant door appelboomgaarden, later gecombineerd met wijnvelden gefietst. Het zonnetje begon inmiddels aangenaam te schijnen, zodat regenjassen en daarna de lange-mouwen-shirts uit konden. Het hotel lag op een heuvel, waardoor we nog een steile klim moesten uitvoeren. Maar dan heb je ook wat!!! Vanuit het hotel hebben we een prachtig panorama uitzicht en genieten we weer van aperitief en dadelijk diner.

Met vriendelijke groet, Pieter

1. Madelon:
    5 juni 2017
    Zeer verdiend!! Goed gedaan!!
  2. Susanne:
    5 juni 2017
    Het einde komt in zicht! En een selfie van de mannen deze keer, het moet niet gekker (leuker) worden... Hopelijk is het nu klaar met de regen en kunnen jullie nog een paar dagen door mooi weer fietsen. En niet stiekem bij 1 van die wijngaarden stoppen voor een proeverijtje he ;) Liefs!
  3. Hein van der Bruggen:
    5 juni 2017
    Goed gedaan , het lijkt me bovendien link om af te dalen op gladde natte wegen. Maar jullie doel is in aantocht. Chapeau
  4. Gert-Jan:
    5 juni 2017
    Ik heb net eens uitgebreid dit logboek zitten bestuderen. De heren verdienen alle respect. Mooi dat jullie niet alleen bezig zijn met de pedalen rond te draaien, want ik lees veel over smakelijke maaltijden en verfrissende biertjes. Er wordt dus niet alleen afgezien, maar vooral ook geleefd !
    Bijna jammer dat het er al bijna op zit lijkt me. Of overdrijf ik nou. Ik wens jullie nog 2 mooie fietsdagen en daarna ook een paar mooie rustdagen
  5. Frans en Nelly:
    5 juni 2017
    Bikkels zijn jullie maar ook, zoals wij dat zeggen: genieten als het kan. Succes met de laatste etappes!
  6. George:
    5 juni 2017
    Knappe prestatie heren, mooi tocht. Doe het jullie niet na. ( je moet trouwens ook niet proberen om 120 kg tegen een berg op te sleuren :-)))
    Veel plezier nog en houd het rubber op het asfalt.
  7. Suan Broekhuijsen:
    5 juni 2017
    Na regen komt zonneschijn. Zo zie je maar dat het klopt. Ga zo door stoere mannen.
  8. Corrie Meijer:
    6 juni 2017
    Het gaat prima. Ga zo door. Corrie Meijer Prachtig.
  9. Jan:
    6 juni 2017
    Nou mannen, krijg de indruk dat het op begint te schieten en het steeds meer vakantie gaat worden in plaats van een barre fietstocht. De routine sluipt erin en eten en drinken en wordt steeds belangrijker. Veel succes de komende dagen. Geniet ervan. Groeten van ons allen.