Siamo Arrivati

7 juni 2017 - Romagnano, Italië

Pieter valt letterlijk uit de startblokken. Voordat we bij hem waren stond hij alweer op zijn pedalen. De13e etappe........   Nog vijftig km te gaan. Met veel moraal begonnen we aan een vlakke etappe op de grote plaat. Maar na wat kilometers moesten we enkele tandjes terugschakelen voor de eerste stevige bult. De traditionele formatie: Peter op kop, Luvic in zijn wiel, dan Pieter en ......... Michiel aan het elastiek. Even ter info Michiel is een diesel en heeft even tijd nodig om met dat grote lijf op gang te komen. Deze door Luvic handmatig opgestelde route ging door wijnvelden over zandpaden, en langs de Adige tot in het centrum van Verona. Er volgde een fotoshoot op de Ponte di Pietra, gemaakt door een hoogzwangere Italiaanse dame met blond haar. Hoe prachtig is het leven...... Uiteraard eerst een Italiaanse cappuccino voor het laatste stuk omhoog. Met een regelmatige cadans continue licht stijgend naar Grezzana, waarna de echte klim van 7 km begon met stijgingspercentages van ruim boven de 10%. Vlak voor de finish werd de weg geblokkeerd door de lieve buren. Silvana en Maurizio namen een voorschot  op de finish en verwelkomden de mannen met heerlijke rode prikwijn. Geheel uit cadans sprongen de mannen weer op hun stalen ros en aangemoedigd door de vrouwen en opgezweept door de leuzen op het wegdek behaalden zij de finish. Ze werden gekust en gehuldigd door de persoonlijke ronde-missen en werden gehesen in het Cyclo-Verona overwinnings-shirt, waarna de champagne rijkelijk vloeide in alle richtingen behalve in de glazen. Siamo finalmente al Ca' del Brugolo.

PS: Kijk vooral de video!!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan en Jos:
    7 juni 2017
    Mannen Van harte proficiat!!
  2. Madelon:
    7 juni 2017
    Fantastisch!!! Knap gedaan allemaal.
    Geniet lekker van dit behaalde resultaat.
    Liefs van ons allemaal; M&M BLY
  3. Dirk:
    7 juni 2017
    Geweldig allemaal gehaald zonder ongelukken. Geniet maar van een paar dagen rust. Met ik hoop mooi weer.

Groetjes Linda en Dirk

PS. We zijn benieuwd naar jullie verhalen.
  4. Peter en Han Otten:
    7 juni 2017
    Geweldig ! Fantastisch ! Formidabel ! Knap gedaan jullie allemaal ! Rust nu lekker uit !
  5. Melvin&Vincent:
    7 juni 2017
    Goed gedaan allemaal! Rust lekker uit, dat hebben jullie wel verdiend!
  6. André en José:
    7 juni 2017
    Wat een groots onthaal bij het bereiken van de finish.
    Een prestatie van formaat hebben jullie geleverd.
    Nu van de pedalen af om het op gepaste wijze te vieren.
    Een groot compliment is op zijn plaats.
  7. Ton en Joke:
    7 juni 2017
    Proficiat mannen en jullie enthousiaste , trouwe dames.
    Laat de Lugana maar smaken en geniet van Luvic's en Rian's nestje in Italië .
  8. Hans Droppert:
    7 juni 2017
    Petje af en diepe buiging.
  9. Frans en Nelly:
    7 juni 2017
    Gefeliciteerd ! Dit is er een voor in een gouden lijstje heren. Geniet van een heerlijke vakantie !
  10. Gerrie en Jan:
    7 juni 2017
    Geweldige prestatie mannen! Proficiat!!
    Lekker even een paar dagen samen genieten.
  11. Jiska:
    7 juni 2017
    Super gedaan mannen, echt heel knap! Heel trots op jullie! Geniet van het de daagjes rust, hebben jullie dik verdiend.
  12. Susanne:
    7 juni 2017
    Wat een prestatie, fantastisch! Super trots op de fietsende mannen en op de dames voor alle support. Nu allemaal een welverdiend drankje en een paar mooie dagen in Italie. Geniet ervan!
  13. Anke:
    7 juni 2017
    Fantastische prestatie mannen super gedaan ,laat de vrouwen jullie maar kekker verwennen of misschien hebben jullie wel een massage nodig geniet nog maar lekker van de laatste daagjes in Italie met z,n allen ‍♀️‍♀️
  14. Linda en michiel:
    7 juni 2017
    Wat een meer dan geweldige ervaring. Jullie hebben samen een hele mooie herinnering aan het lijstje toegevoegd. Drink er maar een extra vanavond! Lieve Groeten
  15. Joost Verspaget:
    7 juni 2017
    Prima prestatie, knap werk! Geniet nog lekker van de dagen in Italië.
  16. Michel Dingemanse:
    Respect!!!
  17. Joep en Henriette:
    7 juni 2017
    Kei knap van jullie! Proficiat en proost!
    En nu lekker afschakelen en genieten!
    Veel plezier!
  18. Ellen:
    7 juni 2017
    Proficiat met het bereikte doel!
    Geweldig gedaan allemaal! Een bijzondere prestatie hoor.
    Nu maar lekker nagenieten.
  19. Michelle:
    7 juni 2017
    La casa degli eventi speciali!

Uomini di complimenti con questa performance speciale!

Siamo orgogliosi di voi!

Jasper, Michelle en Eliza
  20. Corrie Meijer:
    7 juni 2017
    Proficiat, een prachtige prestatie. Geniet nu maar van die lange fietstocht. En een goede reis terug. Ik ben benieuwd naar de verdere verhalen.
    Corrie Meijer.
  21. Hein:
    7 juni 2017
    Formidable una giornata particulare.
    Wij, Jeroen zit samen met mij te proosten op jullie behouden aankomst, zijn keitrots op onze broer en de rest van het peloton. Geniet nog van enkele mooie dagen en lekkere wijnen...... Proficiat ook voor de dames want zonder jullie.......
  22. Karel en Inge:
    7 juni 2017
    Mannen, wat een geweldige prestatie, veel respect voor het volbrengen van deze tour.
    Zo leuk ook om te weten hoe dat laatste stukje er uit ziet, naar het huis van Luvic en Rian.
    Nu een mooi feestje, met de dames, de meisjes, en vandaag de "misses"...
    Nog een heel fijn weekend samen, met hopelijk zwembadweer.
  23. Ingrid:
    7 juni 2017
    Ik ben begonnen met deze laatste (?) blog ... :-) en heb het gevoel dat ik veel moois heb gemist. Wat een gezwoeg én genieten ook! Knappe prestatie van jullie heren!
    Ik doe het jullie niet na ;-) Geniet nu samen enorm van jullie verdiende rust en geweldige ervaring!
  24. Joost:
    7 juni 2017
    Proficiat mannen; mooie prestatie! En de dames in de karavaan natuurlijk ook :)
  25. Brigitte Bogaarts:
    7 juni 2017
    Geweldige prestatie ! Wat een doorzettingsvermogen hebben jullie getoond. Geniet samen van deze prestatie en nog een aantal heel mooie dagen in Grezzana!
    Complimenti!!!
  26. Suan Broekhuijsen:
    8 juni 2017
    Gefeliciteerd jonge honden, wat een prestatie. Nu heerlijk nagenieten, bella Italia ......