Welkom bij Cyclo Verona

23 mei 2017

Welkom bij het fietsavontuur van Luvic, Peter, Michiel en Pieter!!!

Na een jaar van hard trainen bij regen en wind maar ook zonneschijn, is het dan eindelijk zover!!! Donderdag 25 mei om precies 9 uur gaat het "peloton" van start. Vier stoere mannen gaan met elkaar van Stiphout naar Verona fietsen. Gemiddeld 100 km per dag. Wij, de echtgenotes mogen mee. Met twee auto's begeleiden we onze helden!!!  Onze vriendin Cobi heeft heel zorgvuldig voor iedere avond een leuk hotelletje geboekt waar we kunnen overnachten. Nu nog even koffertje pakken en zorgen dat we genoeg snelle Jelle's, stroopwafels en andere calorierijke etenswaren hebben want.... pas op voor de hongerklop!!!!  En heren.... het is geen wedstrijd, dus netjes in het peloton blijven fietsen want anders raken jullie elkaar kwijt!

Om alle belangstellenden op de hoogte te houden gaan we dit reisblog bijhouden. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen, meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    23 mei 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Sjoerd:
    24 mei 2017
    Heel veel plezier allemaal, we kijken uit naar de foto's en verhalen! :)
  3. Cyclo Verona:
    24 mei 2017
    Dankjewel!!!! De mannen zijn er klaar voor, goeie conditie en goed weer!!
  4. Frits Letschert:
    24 mei 2017
    Wat een kanjers ... de vier dames! Helemaal met de auto achter hun mannen aan. True love!
    Veel plezier allemaal.
  5. Peter en Han Otten:
    24 mei 2017
    Zwager en vrienden, veel sterkte en fietsplezier. Pas op voor racekak als je hoog in de bergen presteert!
  6. Peter en Han Otten:
  7. Joost Verspaget:
    25 mei 2017
    Corry en Joost Verspaget wensen jullie een behouden ( fiets) vaart. Geniet van elk uur en elke dag.
  8. Peter Meijer:
    25 mei 2017
    Allemaal bedankt voor jullie reacties. Nu nog spullen inpakken en opstappen voor de grote reis. We hebben er zin in.
  9. Armand Bosch:
    25 mei 2017
    Veel fiets plezier en succes met de tocht
  10. Madelon:
    Zet hem op allemaal!!
  11. Mirjam en Jan Pieter Kerkhofs:
    25 mei 2017
    Heel veel sterkte maar vooral plezier, heren! Let goed op elkaar!
    En dames, geniet er samen van!