Het was een eitje vandaag!

31 mei 2017 - Nonnenhorn, Duitsland

We beginnen vandaag wederom vroeg aan de laatste etappe voor de welverdiende rustdag aan de Bodensee. We dalen vandaag zo'n 300 meter, dus dat moet een zacht eitje worden. Schijn bedriegt, want er zitten een paar korte, venijnige klimmetjes op onze routes, met stijgingspercentage van 10%. Kortom, dat zachte eitje heeft wel een hard randje, maar daarvoor krijg je wel 25 km afdaling als beloning. Neus in de wind en de remmen los. Natuurschoon en fietspaden behoren tot de mooiste op onze route. Onderweg tijdens onze drinkpauze ontdekten we een nest met drie jonge ooievaars. Prachtig om te zien. We logeren de komende twee dagen in Nonnenhorn aan de Bodensee. Vanmiddag zijn we met de dames met de trein naar Lindau, een mooie oude stad met uitzicht op de Alpen (....zucht). Heerlijk aan het water gezeten en lekker gegeten. Morgen gaan we relaxen in het zwembad en ons geestelijk voorbereiden op de tocht over de Alpen. De eerste week zit er op. We hebben een superweek gehad met dito weer. Groet, Luvic

1. Peter en Han Otten:
    31 mei 2017
    Geniet van de rust en van de dag en... van elkaar natuurlijk !
    Het lijkt ons heerlijk zo'n dagje tussendoor , wetende wat er nog komen gaat .. veel plezier !
  2. Loeffen België:
    31 mei 2017
    Proficiat met jullie eerste week, zo te horen tot nu toe een prachtige fietstocht met ups en ook wat downs. Geniet van jullie rustdag, laat de kuiten goed masseren, en op naar de Alpen. Pieter succes bergop, je favoriete oefening: en als het niet meer gaat, gewoon wandelen !!
  3. Sigrid:
    Zo leuk om jullie verhaaltjes te lezen!! Met al die mooie foto's!! Jullie zijn toppers!!!
  4. Gerrie en Jan:
    31 mei 2017
    Wat een prachtige bijzondere reis naar Italië. Heb net alle foto's nog eens bekeken. Het kost wat inspanning, maar dan heb je ook wat. Ziet er geweldig uit. Geniet van de rustdagen.
  5. Brigitte Bogaarts:
    Wat een geweldige prestatie zeven dagen achter elkaar fietsen!!
    Erg leuk om jullie via de foto's te volgen.
    Geniet van jullie rustdag samen .
  6. Hein van der Bruggen:
    31 mei 2017
    Sommige renners gaan ook op de rustdag even eeen klimmetje maken; houdt de spieren soepel Geniet er van
  7. Karel en Inge:
    Lieve vrienden, het klinkt als een heel mooie ervaring, uitdaging, verrassing om wat je kunt bereiken, schoonheid van de natuur. Ik zei het al eerder, het werkt aanstekelijk. Wie weet waartoe jullie ons verleiden. Geniet van de rustdag, met de dames.
  8. Frans en Nelly:
    1 juni 2017
    Even heerlijk een dagje genieten. Knappe prestatie hoor! Nu die paar bulten nog......
  9. Elwien:
    Haha...een eitje dus...mij lijkt die zesde etappe wel wat...nou ja...die photoshoot in die wei dan...veel plezier op jullie rustdag...dames zet hem op....
  10. Peter en Han Otten:
    1 juni 2017
    Prachtige foto's weer ! Succes met de dag van morgen !