Heute Ruhetag

1 juni 2017 - Nonnenhorn, Duitsland

Zoals vaker de laatste week werd Cobi vanmorgen om zes uur wakker en voor de eerste keer...met regen . Maar ook op deze "rustdag" komt de zon al weer snel tevoorschijn. De helft besluit een wandeling te maken. De wandeling gaat door verschillende soorten wijn- en fruitboomgaarden en bij een fruitboer kopen ze een lekker bakje verse aardbeien. Deze eten ze al lopend op en genieten van de prachtige rozen, die het landschap sieren.

De andere helft neemt nog een keer de boemeltrein naar Lindau, voor een bezoek aan het Stadsmuseum waar een mooie expositie van Paul Klee is.
Rond twee uur zijn we allemaal terug in het hotel. De zon lokt ons naar het gemeentezwembad aan de Bodensee. Peter en Sylvia zwemmen in de Bodensee. Luvic en Rian trekken baantjes tussen de kleuters: Herinneringen aan vroeger komen naar boven.
We sluiten deze dag af bij Adler en met een live "Konzert"  van de plaatselijke fanfare.
Cobi en Sylvia

1. Madelon:
    1 juni 2017
    Zo leuk om te lezen! Succes weer, blijf zo doorgaan!! X van ons allemaal
  2. Hans Droppert:
    1 juni 2017
    Van alle markten thuis, kunst, sport en cultuur. Nooit van Paul Klee gehoord maar na het lezen van Wikipedia weet ik er nu alles van. Thks.
  3. Mathilde:
    1 juni 2017
    Wat ongelooflijk leuk toch om te lezen. Jullie zijn echte toppers. Geniet van deze prachtige reis/prestatie.
    groetjes!!
  4. Frans en Nelly:
    1 juni 2017
    Toch bijzonder zus, om te lezen, dat ook wij in Andalusië (2300 km afstand) al dagen prachtig weer hebben en vanmorgen wakker werden met een regenbuitje waarna de zon weer lekker doorkwam. Ook wij hebben vanmiddag even genoten van het zwembad onder het motto genieten als het kan. Succes morgen met de reis, wij blijven jullie volgen.
  5. Karel en Inge:
    2 juni 2017
    Rust, rozen, en rode aardbeien, helemaal relaxed...morgen weer een mooie dag voor jullie.
  6. Hein:
    2 juni 2017
    Het is hier weer 26 gr. en regen hebben we al in tijden niet meer gehad. Gisteren de 50e verjaardag van Sgt. Pepper gevierd, op radio en tv veel aandacht. Als Beatles-fan moest ik dat even kwijt. With a little help from my friends komen jullie de 2e week ook zeker goed door na de rustdag. Op naar Bella Italia.