't was verrekkes heet!!!!!!

27 mei 2017 - Guntersblum, Duitsland

Na een voluptueus petit dejeuner, hebben we ons reisje langs de Rijn gecontinueerd. Over verschillende soorten wegdekjes, over het algemeen mooi glad asfalt, bijna 60 km langs het water. Na ongeveer 30 km hebben wij de schone zingende maagd op de Lorelei mogen aanschouwen. Mijn schip zou niet op de klippen zijn gelopen!!!! in Bingen afscheid genomen van de Rijn. Het binnenland ingereden door bossen, akkers en wijnvelden, met heuvels, na reeds 100 km in de benen, iets te hoog voor ondergetekende. Uiteindelijk met dorstige kelen aangekomen in Guntersblum, waar onze lieve vrouwtjes ons zaten op te wachten met heerlijke koude biertjes en water en zoute chips. Statistiek voor kenners: gereden 113 km, hoogtemeters 387, geld uit lunchpotje: €30,25

Auteur: Pieter Loeffen

1. Sander:
    27 mei 2017
    Knappe rit weer! Het ziet er allemaal goed uit op de foto's - nog niet vermoeid na 3 (warme) etappes lijkt het. Morgen de tijdrit, succes ermee!
  2. Hein van der Bruggen:
    27 mei 2017
    Gaat goed, heren. Zolang jullie goed eten en niet onverwacht de berm in moeten zoals Tom Demoulin komt alles goed
  3. Frans en Nelly:
    27 mei 2017
    Wij zij geweldig trots op jullie. Fijn dat jullie mooi weer hebben. Wij volgen nu ook!
  4. Karel en Inge:
    28 mei 2017
    Wij vinden jullie geweldig, en de plaatjes erbij verleidelijk...vooral de taart en de ijskoffie van de meisjes. Geniet en veel sterkte voor het vervolg van de reis.
  5. Corrie Meijer:
    28 mei 2017
    Zondag zijn Dirk en familie bij mij geweest en heeft mij geholpen iets op de cp te krijgen. Vanaf vandaag kan ik jullie volgen